Ciepłe, stonowane barwy, subtelne połączenia, troska o każdy, nawet najmniejszy detal. Różnorodne propozycje, nadzwyczajnie eleganckie, inspirowane szlakami natury, dobre na czarujący spacer jak również rock i zabawę, dla rajdowych zwycięzców czy lekcję baletu. Wójcik, lider na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, prezentuje najnowszą kolekcję Jesień/Zima 2011.
Moda dla dzieci rządzi się swoimi prawami. Nie ma w niej miejsca na nudę, nieprzemyślane rozwiązania i słabe wykonanie, które oceniają i najmłodsi, i rodzice. Z myślą o pasjonatach stylu, jakości i wygody powstało kilkanaście propozycji tematycznych i blisko 10 kolekcji okolicznościowych tworzących jesienno-zimowa kolekcję marki Wójcik.
Już nazwy motywów przewodnich najnowszej kolekcji polskiej firmy odzieżowej zapowiadają udaną przygodę z modą. Znaleźć w niej można stonowane zestawy: „Wanilia i Czekolada”, „Pociągiem przez Świat”, „Szlaki natury”, „Mój Błękitny Miś” oraz „Sowia historia”, jak również porywające, kolorowe kompozycje „Rock i Zabawa”, Rajdowy Zwycięzca” czy „Sfera Powietrzna”.
- Z marką Wójcik każdy dzień może być ciekawie ubrany. Łączymy to co modne, z tym, co wygodne. Najwyższa jakość i konsekwentnie realizowane założenie, iż doskonałość całości powstaje przez doskonałości każdego detalu, to wyróżniki naszej firmy, kolekcji, wszystkich jej elementów – mówi Dominika Rytwińska Brand Manager w firmie Wójcik Fashion Group.
Jesienno-zimowe propozycje marki Wójcik obejmują ubranka oraz dodatki, dzięki czemu stworzyć można kompletne kreacje na uroczyste okazje, zestawy dobre do codziennej zabawy, a nawet uprawiania sportów. Ubranka w rozmiarze 68 – 134 cm tworzą linię Wójcik Kids, kolekcja Young to już rozmiary 122-158 cm.
Kolekcja Jesień/Zima 2011 trafi do sklepów marki Wójcik już piątego sierpnia br. Będzie również dostępna w sklepie on-line: http://www.wojcikonline.com
# # #
Informacje o marce Wójcik:
Wójcik, lider na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, istnieje od 1987 roku i jest wiodącą marką Wójcik Fashion Group Sp.z o.o., Sp.k.
Podstawą filozofii marki jest przekonanie, że doskonałość całości powstaje przez doskonałość każdego detalu. Kolekcje charakteryzuje najwyższa jakość, ciekawe wzornictwo i niespotykany design. Wójcik kreuje modę dla dzieci w wieku 0,5-7 lat.
W Polsce sieć salonów Wójcik liczy aktualnie 52 placówki, w tym sklepy własne, franczyzowe oraz placówki partnerskie. Wójcik obecny jest także w Finlandii, Szwecji, Niemczech, Czechach, Słowacji, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i na Ukrainie.
Od 2009 roku do Wójcik Fashion Group należy również marka Hot Oil, która reprezentuje ubrania w stylu young casual dla dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat.
Więcej informacji o firmie Wójcik Fashion Group można uzyskać pod adresem www.wojcik.com.pl Internetowy sklep: http://www.wojcikonline.com/
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/wanilia-czekolada-a-moze-lekcja-baletu-propozycje-odziezowej-marki-wojcik-na-jesien-i-zime-2011